men hoppsan!

haha. igår trodde jag våren äntligen hade kommit till Skåne, men näe!  Nu snöar det för fullt ute och jag känner verkligen inte för att träna ikväll, men måste man så måste man :) haha.
haha. tyvärr måste jag verkligen skriva detta på min "vackra" blogg. haha. häromdagen klagade jag på¨att det luktade avlopp på min skola. idag fick vi veta varför. Det har legat typ 30 cm bajs under vår skola och det har varit där i minst 2 år. laagom äckligt. men nu var det en sån bil och tömde det så förhoppningsvis är det borta snart :) haha!

imorgon är det fredag och det ska bli sååå skönt. då är det bara 1 vecka, sen åker vi till Gamleby, sen är det skola 2 dagar och sen flyr jag Sverige för Egypten!! usch vad skönt det ska bli.
men nu ska jag forstätta kolla på TV. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0