Lysande utsikter!

jag vet inte om det är våren eller vad det är men jag är så himla glad och positiv til allt! tycket det är jättekul att plugga (gör det nu, hemma, en måndagskväll, frivilligt!!) och jag tycker inte dagarna räcker till för allt som jag hade kunnat göra, trots att jag inte gör så mycket! det är underbart kan jag berätta! :)
Dagen idag har varit riktigt nice! hade en grymt skön morgon, och vi började inte förrän 9. vakande ca. halv 8 och det var så ljust ute så jag trodde att klockan var väääldigt mycket och att jag missat halva skoldagen! å var ju dock inte fallet och jag somnade om till 8. helt underbart. skolan sen var också skön. påbörjade partiet som vi ska göra i SO, gick faktsitk bra, och sen på eftermiddagen hade vi ett kartprov (haha, lite mobbat att ha kartprov, på europaskarta i 8:an haha :), som vi gjorde i grupp så vi fick alla rätt och sedan fortsatte vi lite med partien och diskuterade hur vi skulle kunna tjäna pengar så vi kan åka till Bakken med 8:orna & 9:orna som vi gjorde förra året, det avr riktigt kul :)

hade även träning idag. gick helt okej, tror dock jag sträckte min baksida lår när vi sprang ute, så det blev lite stelt, men ändå.
. gjorde världens upptäckt nyss!! innan har jag inte kunnat följa andra bloggar är dom tre som jag redan följer (Alice Svensson, Yazmina Simic och Sepideh Vaziri, från IDOL) och det har stört mig sjukt mycket! sånu var jag inne på Robin Bengtssons nya blogg på katrinsgoodiebag.se och fösökte följa den, lite desperat, först funkade det inte, men efter att ha ändrat en massa alternativ så dök den upp, men den funkade inte som jag ville. provade då på Olea's blogg (le-olea.blogspot.com) tryckte typ samma sak. och då funkade den, som den skulle. ändrade sen den på Robins så den funkar och följde Zaras med! (zarafrick.blogspot.com) så ny följer jag allas jag vill! fett nice!! 

ja,ja, nu ska jag fortsätta med min engelska! Ha det bäst! bjuder dessutom på en bild ;) ha det <3

kände för att ladda upp en bild så det fick bli jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0