lycka och ångest!

skolan var helt okej idag faktiskt. ärligt talast känns det som att vi har för lite tid i skolan... :S man bör kanske inte känna så, men man hinner aldrig arbeta känns det som... i allfa fall var alla tjejer i vår grupp på ungdomsmottagningen idag, och det var ju... ganska tråkigt, haha :) sen försökte jag faktiskt bli klar min Sveriges ekonomi i matte och när jag inte kunde så kollade jag min kära EDS. jag skojar inte. EDS:n är världens bästa sätt att fördriva arbetstid på. man behöver inte tänka, och läraren kan inte komma och säga att man inte arbetar. haha :) men i alla fall skulle jag seom mitt projektprov 25 i matte hade kommit in, och det hade det!!!! jag fick MVG!! sååå himla skönt var det! har varit på det steget sen innan jul och repeterat och repeterat hela denna terminen. så nice att det gav resultat. men lyckan var kort, då jag fortfarade var tvugen att göra sveriges ekonomi, och jag kan verklligen inte. jag fattar inte hur jag ska göra. och det störiga är att jag är inte säker på att läraren får lov att hjälpa en i och med att det tillhör projektprovet och då ska jag klara det själv. men rent tekniskt sett har jag redan fått MVG och då kan de ju lika gärna hjälpa mig. eller? får prata med Steven eller nån imorgon.
Hade ph sen. ännu mer ångest! jag måste redovisa min bok/film imorgon, på morgonen och jag började skriva på det idag!!! egentligen missar jag redovisningen för att vi har föreläsning i SO, men då kunde jag gå direkt efter samlingen på morgonen med dom andra grupperna, men då hinner inte jag öva på redovisningen. smart som man är, dessutom, lämnade jag väskan på skolan för jag skulle på stan direkt efter med Zara & Olea, så jag kan inte skriva in det på datan och sånt hemma. just nu är jag fett sur på att vi ska till Vallåsen för alla min kp och redovisningar går igen då, och jag missar ALLT. det suuger.

okej, nu till något trevligare. i helgen ska jag, Olea och hennes familj ha Sagan om ringen maraton och kolla på alla tre filmer med Rikke, Mattias, Jonna och Jesse. ska bli fett nice. henne familj är fett nice. haha :) roligt roligt. veckan ljuspunkt, haha :) nu ska jag fortsätta missbruka Sober med Pink för att den är sjuuuukt bra. love it! ha det bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0