livet leker!

så hilma skön dag idag. vakande vid 10, trodde jag, och låg i sängen till halv 11, då min mamma kommer min och sger till mig atg jag borde gå upp i och emd att klockan är halv 12. det tog ganska lång tid innan jag fattar att det har gått över till sommartid, haha, jag är inte så snabbtänkt men det var kanske ingen direkt nyhet ;)
senare blev det en sväng till Väla (som vanligt). Hittade inget, eller kanske. hittade ett par skor som jag ville ha, men dom fanns bara i svart i min storlek, och jag är inte helt säker på att jag vill ha svarta sommar skor. Får se, kanske åker ut igen imorgon och köper dom.

Även imorgon blir det riktgt chill. ingen skola, klippning klockan 13 oc sen på kvällen blr det Friidrottsträning med Johan Wissman. ska bli riktigt kul faktiskt. ;)

sitter just nu och snackar med Martin på Skype, haha. Har just kommit fram till att vi ska till Liseberg samtidigt. Han med sin konfirmation, och jag med stallet ;) längtar sååå hilma mycket :D

Näe, nu ska jag nog ut i det fina vädret lite. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0