Let's Dance!

jag drog till stallet i alla fall. fast kom dit typ 20 i sex och åkte hem 20 i sju. inte särskillt lönt, men fick mysa en stund med älskade Sky i alla fall och det hade jag kunnat åka 100 mil för en halvtimme för att få göra. Älskar henne mest av allt <3.

ikväll är det ju också Let´s Dance! Veckans höjdpunkt nästan! Dom ska dansa 3, eller 2 ½ danser alla paren (Elisabeth & Tobias, Morgan & Helena, Magnus & Annika och Laila & Tobias). Bugg, salsa och så ska dom göra ett grupp nummer som är cha cha cha (Gud var det var roligt att skriva cha cha cha. prova det!!). känns lite överdrivet, enligt mig att gå från 1 dans i veckan till nästan 3!! läste i någon av parens bloggar, tror edt var Magnus & Annikas att det hade blivit så mycket att "kändisen" hade börjat dansa salsa med buggtekning och vise versa. dom kunde väl ändå haft något lite enklare som gruppnummer då, som Winervals. bukar dom inte ha det, eller är det bara jag som har fått för mig det? Kan vara så, jag vet inte. jag tycker dessutom att det är dags för Elisabet Höglund att åka ut nu. Nästa vecka är det semi-final och då SKA det väl ändå vara dom bästa dansarna som är kvar, inte den charmigaste personligheten. Fast egentligen. Förra året kom ju Karl-Petter Bergwall 3:a, och han var ju inte en av de bästa. Fast han kunde ändå dansa liiite bättre än Elisabet, tycker jag. men det är min åsikt och den är som den är.

men men. nu ska jag lägga över lite musik på min telefon och sen ska jag käka och kolla på just, Let's Dance. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0