jobbigt värre!

idag har vi äntligen redovisat vårat parti i SO! såå skönt att ha det avklarat! fick MVG på redovisningen, och nu är det bara dom där j'vla instuderingsfrågorna kvar. bara tanken på dom gör mig frustrerad! har vääldigt många kvar, och i och med att vi har idrott imorgon, försvinner 2 timmar att arbeta med dom. stööörigt. men, ändå måste man göra det!

sen efter skolan blet det hem en snabbis sen direkt till Ridhusshopen och jobba. ganska trevligt väl. det är jättebra, för hon som äger den har börjar ha typ Expressen, Se&Hör och massa sånna tidningar därinne nu så man harn¨got att roa sig med när det inte är så mycket att göra:)
Sen blev det rida också. trevligt trevligt. red utan stigbyglar, vilket troligen kommer resultera i FETE träningsvärk imorgon på friidrotten... lagom kul, men då har man ansträngt sig i alla fall haha :)

nu ska jag lyssna på lite musik, sen ska jag nog sova. Gud vad trött jag blev kände jag helt plötsligt. haha sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0