I gamleby! :)

sitter nu och har rast i Gamleby. bussresan var sååå seg. kollade på massa dåliga filmer hela vägen, så det var väl sådär lagom kul. I alla fall kom vi fram och käkade lunch. maten här så såå himla god! haha, fast det är egentligen allt om man jämför med skolamten hemma haha :)
har träslöjd nu, och vi ska  gör insarsia. haha trevligt trevligt. kommer nog inte gå så bra, i och med at jag itne har ghaft trä på 3 år, så att... men jajja, det löser väl sig.

mitt internet ville inte funka när jag testade innan, men jag tro5r jag ska ringa mia kära fader ikväll och se om han vet hur man gör haha. annars får jag försöka uppdatera från datorerna i skolbyggnaden så ofta som möjligt. haha

men nu är rasten slut, och jag måste fortsätta jävlas med mina träbitar. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0