helt sjukt!

ibland är livet verkligen iriterande ironiskt. hela förra veckan (vecka 12) var jag så hiimla skoltrött och ville bara vara ledig och ha lov, men istället var jag tvugen att sitta varje kväll och rå-plugga allting. Nu, när jag är ledig imorgon (i och med att det är söndag ofc.) och på Måndag för att vi var i Gamleby, längtar jag tillbaka till skolan!! kände det nyss, hur mycket jag kände för at gå i skolan, men nu ska jag inte göra det på 2 dagar, sen 2 dagar i skolan, och sen Egypten, och när jag kommer tillbaka är det Påsklov, + att vi är lediga på måndagen vecka 16 i och med att det är annandag påsk då, så med andra ord har jag 2 dagar i skolan på 3 veckor... -.-. jajja. sen är det typ bara 8 veckor eller nått kvar till sommarlovet. det vill inte jag ha än. om 3 månader känns mer lagom. Gud! då börjar jag 9:an och ska välja gymnasium, göra nationella prov och allt annat, sen fyller jag 16, och få börja övningsköra och allt sånt!! HERREGUD säger jag bara! helt sinnessjukt vad fort tiden går om man sätter det i sånt perspektiv... ojoj. gäller att ta vara på all tid och verkligen njuta av livet medas jag verkligen kan och har livet på min sida, om man säger så...

nu blev jag stressad, så jag ska helt enkelt gå bakåt lite, och kolla på finalen av Melodifestivalen riktigt roligt. puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0