haha...!

haha, förlåt för det förra inlägget. det var ju inte liiiite felstavat och flummigt det brukar bli så när jag gör något som jag inteär helt säker på att jag får. och jag är inte helt säker på att vi får lov att blogga på skolans datorer,men å andra sidan har dom inte sagst att vi inte får lov att göra det så ja. det blev lite konstigt när jag skrev så fort som möjligt utan att riktigt se vd jag skrev eftersom att jag hela tiden kollade på dörren och liksom väntade på att min kära lärare skulle komma och gulligt mycket skälla ut mig. så blev det inte, utan istället upptäckte 2 i min klass att jag hade blogg, och kanske ger lite mer läsare, med lite tur haha. har inte kollat på väldigt länge hur många som läser min blogg men jag antar att det inte är så många. haha :)

i alla fall blev det fika/plugg på biblioteket med Zara & Olea. fick faktiskt gjort en del i matte, så nu känns det inte lika omöjligt att hinna till steg 27 vecka 16. sen ringde Julia mig innan och sa att hon hde fixat färdigt allt med vårat parti, och att vi bara skulle lägga in det jagskrev om hur partiet grundades ochså, sen är vi klara!! sååå skönt. sen är det bara dom där j'vla instuderingsfrågorna kvar!! jag kan verkligen inte dom!! sen gör det ju kanske inte saken bättre att vi måste lämna in dom så att dom ränkas in i SObetyget.... isch.

på biblioteket kom jag, Zara & Olea i alla fall påvad vi skulle göra med våra liv och et var en tanke som vi väl egentligen haft ganska många gånger, men det har aldrig blivit så "seriöst"som det blev idag. Vi ska ju starta ett eget företag!! sen om vad vet vi inte än, men vi lånade en bok och projekt ch företagande så det ska bog kanske, eventuellt sluta kyckligt det med. haha. fast vi har i och för sig en hel del ideér som kan funka. eller inte. vi får se helt enkelt. :)

typ 2 min i 9 (21), kom jag på att jag hade missat hela finalen av mästarnas mästare. Per Elofsson vann, Malin .... nånting blev 2:a och Erica Johansson blev 3:a. jag som tyckte Erica skulle vinna. men det var i och för sig bara för att hon var den enda som jag visste vem det var, och hon har varit med i Let's Dance. ahah :) Sofie goes tönt på heel tid :) men du gillar det, det vet jag!! hah puss på dig och ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0