GRATTIS SVERIGE!!

LA VOIX - MALENA ERNMAN BLIR VÅRAT SVENSKA BIDARG I MOSKVA!!! jag säger bara, Grattis Svergie. ÄNTLIGEN skickar vi något annorlunda, Charlotte Perelli och Carola i all ära, med gud vad tråkigt det började bli. dessutom misslyckades ju dom!!

sen älskar jag La voix och Malena verkar vara en sån person som man vill känna, och umgås med. så störtskön. jag hörde den första gången igår, på Aftonbladets hemsida, och tyckte den var riktigt bra, sjukt coolt med opera. sen nu ikväll, satt jag hemma hos min systers kompis med min syster då och kollade på festivalen. Sen när den kom, så blev den ju bara bättre och bättre ju längre låten gick!! efteråt jag bara: Hoppas verkligen hon vinner!!! och dom andra bara: Näe, det kommer hon inte göra. Alcazar eller nån sån hoppas jag!
tappade hoppet ganska mycket efter juryns poäng och tänkte nog mest att, ja, okej, Måns vinner. fine. lite desperat ringde jag dock och röstade på Malena, och hade allmänt kul åt att Madde, som vi kollade hos, inte kom fram när hon skulle röst på Alcazar, men jag kom fram på första försöket, bara för att ingen ville rösta på La voix. I all fall, när dom hade delat ut nästan alla tittarpoängen och Caroline Af Ugglas hade fått sina 120 poäng. sjuuuuukt vad nervöst det var!! ojoj. vi, med lite snabb huvudräkning, ränka ut att om det var någon annan än Agnes eller Malena som fick 144 poäng, så skulle af Ugglas vinna (vilket vi var väldigt emot.). sen kom beskededt när Petra Mede sa: "och 144 poäng går till..... MELODI NUMMER 11!! jag skojar inte jag satt på knä, hoppade upp och ner, kramade TV:n om varnannat ch ropade, med andnöd " LA VOIX VANN! lA VOIX VANN! vilken känsla!!! jag kan faktsikt inte komma på något år när den låten jag verkligen har hoppats på har vunnit. förra året hejjade jag på Sanna Nielsen, Perelli vann, året innan det, hejjade jag på Måns Zelmerlöw, och The Ark vann. sen minns jag inga, utom Carola som var med 2006, men det var inte hon jag ville skulle vinna!          

NU SKA JAG NJUTA AV MALENAS SEGER GENOM ATT RIDA SATAN PÅ TÄVLINGEN IMORGON!!! ha det bäst, och hejja malena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0