Gamelby by night

sry för det förra inlägget. jag kompis skrek på mig att jag var tuvgen att gå, då vi hade tjejkväll med alla tjejr i min klass, vår lärare + en till lärare. hade kunnat vara fett trevligt, förutom att jag var oförklarligt skittrött ohc allmänt mådde illa, så jag åt inget, sa inget och allmänt inte var med. men det var mysigt i alla fall. jag gillar min klass.
Dagen i övrigt har väl varit sådär. jag har tyvärr ganska hatiska känslor till slöjden, då det inte är mitt starkatse ämne, och mitt tålamod suger... haha ;) får väl se hur det går imorogn. eller ja, idag då egentligen. vi har verkligen allting imorgon!! vi ska göra  klart släjden på föärmiddagen, sen har vi bild, men prov (KAN INTE; ^MÅSTE PLUGGA!!!) sen teknik, och mellan 17-18 idrott. sen på kvällen är det disco, men jag tror att jag ska skita i det och kolla på Twilight med Straube, Olea, Bea och några andra. får se. i alla fall, borde jag nog sova nu, men jag orkar inte. så nu ska jag dra. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0