fortfarande...

jag blir fortfarande helt i extas när jag kollar å när Malena vinner Melodifestivalen. heeelt sjukt. igår lyckade jag skriva ner vad det är hon sjunger i refrängen på franska, så idag gick jag och sjöng på det hela dagen i skolan. Det är typ 2 lines, och jag kan inte ens uttala det. vill bara meddela att jag inte sjöng det i opera, utan lite lägre om man säger så... haha.

idag blev det i alla fall skola, och maassaaa information om Gamleby, dit vi åker nästa vecka. fick reda på schemat, vilka vi ska sova med och massa sånt. ska ha samma ämen som man alltid har där uppe. slöjd i 2 hela dagar, bild, teknik, idrott och hemkunskap. alla praktiska ämnen helt enkelt. sen ska jag sova ihop med Bea & Olea. kommer bli fett nice. sov med dm första året också. och förra året med Olea & Linnéa. trevligt värre. ska i alla fall bli grymt roligt at åka dit. vet inte hur mycket jag kommer blogga, i och med att jag inte vet om internet funkar någon ananstans än i skolhuset, och gör det inte det, s blir det kanske bara nått inlägg, men det tar vi igen som vanligt med ett långt inlägg, + bilder på fredag kväll.
Nu när jag tänker efter kommer det nog bli väligt dåligt bloggat i typ 2-3 veckor framöver. nu är det ju då Gamleby. sen är det helg och 3 dagar, sen åker jag till Egypten i en vecka, och när jag kommer hem (torsdag), så är det Baltic cup dagen efter, och det kommer nog bli långa dagar så jag får se hur mycket jag orkar blogga när jg kommer hem,om jag kommer hem, haha :)

det blir ingen träning idag. smashade mitt knä i en hinderkärra (typ ölkärra av metall) igår, så det är svullet, lite blått, och gör ganska ont, så jag låter det vila tills på onsdag på ridningen, haha :)
näem nu ska jag uppdatera min kära bilddagbok och min kära Facebook. haha comunity geek här ja! men i alla fall. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0