failior!

haham ibland är jag ju lte mer än lovligt misslyckad. igår kom jag på att man kunde chatta med Laila & Tobias idag klockan 18, så jag tänkte liksom att, ja, men det kan ju vara roligt. så har jag tänkt på det innan idag, att jag måste komma ihåg att gå in där lite innan 18. så när jag kom hem från väla, vid 4, gick jag direkt till datan, och gjorde allt utom att gå in på Let's dance sajten. sen gick jag från datan 20 i 7,kollar på klockan och inser att jag missat det. rusar tilbaks in på rummet stänger ner Facebook och allt sånt, och in på tv4.se. ser att den fortfarande håller på och bombaderar med frågor som jag egentligen inte ville ha svar på, lönt. sen väntar jag med spänning på att mina frågor ska få svar,och istället kommer "Tack för alla frågor och fina ord. forsätt följa mig på madeinsweden.se" eller något i den stilen. såå störigt. men sånt är livet. det går vidare ändå. lite fult bara. haha ;) ödets ironi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0