data.

tycker faktiskt att jag har bloggat riktigt flitigt idag. tror detta är mitt tredje inlägg, och ingen av dom har varit på din egen data. först satt jag vid den stora datan, för jag skulle skriva ut, och jag har ingen skrivare till min, sen på den andra stora datan för jag skulle lägga in musik, som inte fanns där upptäckte jag, och nu vid en av min pappas datorer för att lägga in musiken som jag trodde fanns på den andra. Denna datan var min innan. saknar den fett mycket, älskar dessa tangenterna, dom är  mcyket enklare att skirva på. dom på min är såå lätta att skriva fel på för dom trycks inte alltid ner och det är riktigt störigt, tro mig.

Nu har jag i vilket fall som helst lagt över all musik, som fanns på denna datan, och nu har jag bara några James Bond låtar kvar, sen har ajg bra musik igen. var såå trött på den jag hade. haha kommer n´missbruka min mobil nu, men det göör ingen haha :) nu ska jag byta data igen. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0