bloggar!

efter en allmänt hemsk morgon då man vaknar innan klockan har ringt, tror att man har försovit sig, rusar upp, bara för att upptäcka att man är 1 timme tidig isället och det är då för lite tid för att orka somna om igen, så blev det en halv seg dag i skolan. Tyvärr måste jag klaga lite på min skola nu. Det luktar verkligen sjukt illa i våran trappa. allvarligt talat luktar det typ avlopp! och min klass, har då ett rum som 'är låst, vilket innebär att vi måste sitta  trapphuset eller längst ner (vi är på trejde våningen) tills klockan är kvart över. usch. och det har varit så i säkert 4-5 veckor nu, och det har bara blivit värrre! usch och fy på det!!

I alla fall jobbade jag, Julia och Bea nästan hela dagen med vårat parti som vi inte kommit någon stans med och som vi ska redovisa på onsdag vecka 12!! paniik. menmen... det löser sig. problemet är inte at vi inte anstränger oss, utan att vi inte evt vad vi vill förändra i Sverige... då är det lite illa kan man tycka, men det löser sig nog... det brukar det göra :)

Efter skolan och en promenad i fint väder med hunden, blev det Väla med Zara & Olea. inhandlade äntligen en sportbag som jag har pratat om att köpa hur länge som helst. så nu är den klar, ska nog ha den till Gamleby vecka 13 :) Sen direkt efter det åkte jag med mamma till stan, så vaccinerde vi oss mot Hepatit A (eftersom att vi far till Egypten snart, mamma, jag, pappa och min syster) och i helgen också mot något annat, minns inte vad det heter :) haha.

Jag har i övrigt kommit på att i och med att jag lyckades få min data att göra som jag vill med RSS, och jag u föjler 6 olika bloggar, hinner jag knappt in på alla mina egna comunitys. Bloggen här går ju först, den är roligast att uppdatera, sen går bilddagboken, som jag upptäckte innan att jag inte uppdaterat sen i fredags, och jag hade massa okollade bilddagböcker. Sen blev jag ju för inte så länge sen medlem på Facebook, och man vill ju inte vara helt off, så där måste man ju också in och kollar. sist kommer då hamsterpaj, som jag faktskt tröttande lite på när det inte kom några roliga nya trådar i forumet och jag inte hade något kul att starta trådar om, men det var sjukt länge sen jag var inne där nu. ska nog in där på fredag. Fredagar är mina datauppesittarkvällar. går till datorna efter resultatet, (kvart i 11) och sitter kanske till halv 4 eller nått. inte så länge, men man hinner med en hel del ibland. fast då är det massa andra saker man också ska göra! kolla alla Let's Dance klipp på alla kvällstidningar och på Tv4 så det blir inte så mycket tid över. och nu desutom denna veckan har jag varit tvugen att plugga varje kväll också, och det ska jag göra nu med. upptäckte att jag typ hade gjort fel på engelskan som jag gjorde klart igår, och den ska redovisas imorgon, så måste göra det nu. ha det bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0