äntligen!

FÄRDIGPACKAD!! såå skönt. nu gäller det bara att komma i säng ganska tidigt i och med att vi ska samlas 06.45 utanför skolan imorgon. gulligt roligt, men bussresan tar också 5 timmar, så vi är ju framme lagom till lunch och det är fett nice. var på Maxi innan och köpte massa saker jag (inte) behövde. haha, trevligt trevligt.
jag hann dessutom med allt jag skulle göra, fast jag orkar inte kolla på andra halvan av Beck - I Guds namn. allt roligt var ju i första halvan, så ja ägnar resterande tid åt min kärt vackra blogg haha :)
kom på att jag nånstans måste få plats med datorn... undrar var.. :S har inte hunnit införskaffa en väska till den, för den jag har är ruggigt fuloch bör inte visas in public, så jag tror jag stoppar den i kudden. där kan den ju inte skadas... eller?

ihh!! är fett taggad och spänd inför imorgon. ska bli såå kul. hittills har inte Gamleby varit nån besvikelse´, de 2 åren vi har varit där. har alltid varit sååå kul, och man kan ju inte annat är hoppas att det håller sig :) men men, nu ska jag stoppa det sista i väskan, och sen ska jajg nog zoooova. ha det bäst, och om internet inte funkar, så lovar jag ett lååååångt inlägg på fredag kväll, som alltid. puss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0