segt, ett tag

sjukt segt idag i skolan. hade värsta frågeformuläret direkt på morgonen med typ 5 miljoner frågor om allt mellan himmeln och jord. bland annat en utvärdering av läsåret där första frågan lyder "hur tror du andra uppfattar dig?" fattade inte riktigt sammanhanget där, men det kanske inte var meningen, eller jag vet inte ;) haha. sen värsta fete häftet (okej, typ 2 sidor, men skit samma ;) med frågor på sånt som vi har lärt oss under året. en mix mellan svenska, matte, engelska, no och so... + ett nutidskryss! palla. men okej. blev även en sväng ner på Jacob Hansens hus och se lokalerna och känna på tallrikarna (oj, vad skumt det där lät... haha) inför på tisdag. fett stora tallrikar hade dom, men det ska nog gå bra. sen från klockan 10 hade vi brännbollsturnering. orka! spelade 2 matcher innan lunch och 1 efter. tror att vi förlorade alla, men på den sista spelade vi faktiskt skit-bra så jag tror läraren fuskade, för vi mötte hennes grupp och vår lärare var inte där. big i-landsproblem! jaja. sen blev det en snabbis ner på stan med Bea och inhandlade t-shirten av Dita Von Teese på H&M som jag såg i söndags och TokioHotel t-shirten till Andrea som hon ville ha ;) nice .



sen hemma traskade jag ut med hunden en sväng, och funderade på mitt beslut om att sluta på friidrotten. kom fram till att det nog var bra att jag inte fortsatte. eller ja, bra och bra, det var bra för min egen skull eftersom att jag inte tyckte det var roligt, så nu får jag helt enkelt aktivera mig själv, men det är ju roligare så... sen efter att Olea & Zara tjatat ett tag, drog jag ner på stan och träffade dom små särbarnen (nu var jag elak.) gick runder lite och sen drog jag hem igen. fett kallt ute idag i övrigt. blåser ju som aldrig förr!! :O ogillar det STARKT! usch. hoppas det blir fint imorgon i alla fall för då ska vi vara på stranden hela dagen med skolan!! fett nice och vi börjar 10! me lika a lot!! och jag vill bara påminna heela världen om att en vecka så har jag sommarlov!!!! wiiiie! och troligen sitter jag nånstans vid påsjö och har picnic med alla sköna typer som förhoppingsvis dyker upp. kom gärna :) puss så länge, och ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: Martin

Vi slog er stort i sista matchen!:D hehe <3

2009-06-04 @ 20:47:24
Postat av: sofie

det kan inte stämma!! vi tog typ hur många lyror som helt!! :O är övertygad om att jessica fuskade!! ;)

2009-06-04 @ 22:39:07
URL: http://freeak.blogg.se/
Postat av: Martin

Nej, vi vann!!!!:D

2009-06-05 @ 16:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0