Schandlers list

back to school kände verkligen ni morse hur jag inte brydde mig om jag kom sent eller inte, i och med att jag vaknade lite senare än jag brukar. och jag är liksom oftast en sjuhelvetes tidspessimist som helst vill komma mist en kvart för tidigt. jaja. nu kom jag inte sent ändå, haha kom 10 minuter innan, men i alla fall. sommarlovet hägrar!!

i skolan sen städade vi vårt basgruppsrum, fick lunchrast 40 minuter tidigare, men lunch som vanligt. lite fult. jaja. drog ner till stan med alla tjejer i klassen, och Christian, haha. nice. sen på eftermiddagen kollade vi på film i arenan. Schindlers list  tror jag den hette. rätt seg, men ändå bra. lite som Die Welle men ändå inte. den var också seg, men bra. i alla fall handlade filmen om en Oskar Schindler som hjälpte judar under andra världskriget. hela filmen var svartvit, utom en liten flicka som hade en röd jacka på sig som man såg typ 3 gånger under hela filmen. fattade aldrig hennes betydelse, men hon hade någon för vår SO lärare sa att vi skulle fundera på varför hon fanns. kopplade aldrig och kom inte på förrän efter filmens slut att jag hade sett henne. att vara snabbtänkt är inte riktigt min starkaste sida.
slutade inte förräns halv 4, så imorgon börjar vi 10 på gröningen, igen. och dom andra slutar 1, men vi som ska servera på kvällen, ska till JacobHansens hus  klockan 12 och duka, så jag vet inte rikgt när jag är hemma.

nu, snart ska jag iväg med Zara & Olea till väla, och sen ska jag se om jag kan hinna ut och springa i och med att det regnade hela kvällen igår så jag inte kunde., jaja. den som lever får se, puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0