midsommar

Precis som resten av Sveriges befolkning har gjort idag får väl jag hoppas att alla haft en trevlig midsommar.
min midsommar har väl varit precis som resten av sommarlovet. inget att göra och med regnet ösandes ner utanför fönsteret... -.- jag älskar sommaren. nej det gör jag inte. eller jo. om det är sol och man har något att göra.

snart dissar alla mig! på måndag åker Bea till sin pappa i Norrland och är där typ till nån gång i Juli.
Olea är redan hos sin mormor & morfar i Kungsbacka typ
och den 29:de åker Zara & Olea till Grekland med Peter och Charlotta...
men jag är inte mobbad, neeeej då! haha

men i och för sig både har jag och ska iväg så.. men i alla fall! alla åker samtidigt. det är väl onödigt ändå, haha :)

näe, nu ska jag inte vara sån utan bara njuta av att vara ledig. för snart är det slut på eländet, haha :)
puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0