@ Linnéa

det var trevligt hos Linnéa :) hennes lägenhet var riktigt fin! stora fönster som vätte ut mot Öresund och en as-kalas-stor balkong mot fria bad :) hihi.

käkade en hel del där :) blev fördrink och snacks när vi kom, samtidigt som vi lagade maten, som blev tacos :)
när vi käkat det sen, väntade vi en liten stund, och angrep sen tårtan som Linnéas mamma hade gjort. sjukt god med massa jordgubbar och så :) tihi. och då fanns det även 2 godisskålar på borden, som rätt snabbt tömdes. sen väntade vi lite till, innan vi bestämde oss för att gå ner till gröningen och grilla marshmellows. haha. 7 pers på 2 påsar!! liite mätt sen, men det var gott i alla fall :) Tack alla för nice sällskap :) <3

blöhö. kollade nyss min statistik, och den hade sjunkit med typ 50 % i antal sidträffar m.m :( trist. får väl helt enkelt bli bättre på att göra reklam för min blogg, och kanske skriva om lite intresantare saker :) jaja. sånt är det, men det spelar egentligen inte så stor roll. jag skriver ju inte för att få läsare, jag skriver för att det är roligt :) haha

nu ska jag snart sova, för imorgon blir det upp tiiiiiiidigt, haha :) puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0