heelgen

sjukt nice helg! ridning igår, med bebis-ton och det gick kalas-bra. puss på den hästen <3.
sen på kvällen bar det av till Olea för tjejkväll med världens skönaste tjejer. Lousie, Linnéa, Zara, Olea, Julia & Bea. Tack alla för en grymt kul kväll/natt <3.
käkade typ konstant från halv 7 igår till halv 4 idag, men det är okej. kollade även på typ 1 miljard megabra filmer och massa annats mysigt.

jaja. och nu ikväll ska jag till Zara och träffa henne och Olea, igen, och jag vet inte riktigt varför, men vi ska i alla fall kolla på Söndagsparty med Filip och Fredrik tillsammans. misstänker att ensamblet har något att göra med att Håkan Hellström är gäst och Zara älskar Håkan Hellström, haha

ska också ta mig tid att komma ut och springa lite. riktigt skönt ska det bli. tror jag drar rätt snart... vet inte riktigt. men puss så länge <3

ps. bilder från helgen kommer i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0