han dog...

Michael Jackson är död.

han hade tydligen fått en hjärtattack innan idag och blivit förd till sjukhus, men dom kunde inte rädda honom.

är det bara jag som känner att allt plötsligt förändrades...? jag har aldrig varit ett fan att Michael Jacksons musik, har bara hört dom mest kända, men det känns ändå som att jag kommer sakna honom... jag menar, hade han levt, hade jag fortsatt att skita högaktningsfullt i honom, men så dör han och så känner man sympati för honom. människan är märklig.

min första tanke när jag hörde det, var att "så här måste det gått till när Elvis Presley dog också!". en känd person som alla vet vem det är, alla har hört hans musik, och alla vet att han på ett eller annat sätt förstör livet för sig själv. och sen så dör han... jaja. that's life. tror inte jag kommer ha nån större sorgeaktion över det om man säger så. blev nog mest förvånad!

menmen. han ska ju ha en eloge, trots att han är död, på grund av hans musik! den är ju bra, och ingen kan egentligen säga att han har misslyckats, för det har han inte!
läs artiken i aftonbladet här

Rest in peace Michael Jackson

Kommentarer
Postat av: bea;P<3

Han fick faktiskt hjärtstillestånd xD hahah <3 hans musik var fett najs<3

2009-07-03 @ 08:10:03
Postat av: Anonym

det står hjärtattack i artikeln...

2009-07-03 @ 12:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0