dansa salsa, igen?

kändes som om det var hur länge sen som helt jag uppdaterade här, men efter att ha kollat, insåg jag att jag skrev i söndags och det är liksom tisdag idag. ingen större katastrof skedd med andra ord :)

idag har det varit riktigt nice. varje dag som jag har nåntig att göra på klassas som "riktigt nice", så det är ungefär på dom kriterierna, haha :)
var ute och sprang med mamma på morgonen. tidigt! typ klockan 8! klå den du!! haha :) men det blev inte så långt. dels för att det var varmt. 20 grader! klockan 8!! det är inte okej men sånt är det.
När syster sen kom hem från sin APU vid 4, drog vi till stan, och jag lånade massa nya böcker som jag inte behöver. nu har jag 5 böcker jag borde läsa... lånade i alla fall "När lammen tystnar" av Thomas Harris och "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson. Har ännu inte läst den triologin eller sett filmen, så jag kände att jag borde göra det.
Men det var faktiskt inte mitt egentliga syfte med biblioteket. haha. mitt syfte var att hitta nån inspiration till nånting man kan spendera tid med. Andrea föreslo Origami (heter det ens så? Vika papper menar jag i alla fall). Typiskt syskon att säga sånt. men. jag hittade nånting!! jag hittade en dvd där man lärde sig dansa salsa (ja, jag är fortfarande insnöad på att lära mig dansa salsa) och en bok om hur man gjorde olika danser av Malin & David Watsson från Let's Dance. haha. jag har inget liv, men jag ska lära mig dansa salsa!! haha :)

det blev också ännu en tripp till Väla & IKEA, men det blev inget.
kvällen bestod av Allsång på Skansen (endast för Ernman), Ghost Whisper & slutet av Morden i Midsomer samtidigt som jag körde "Träningspass B" av Charlotte Perellis program. nolifer, here i am :)

puss

Kommentarer
Postat av: .

yes u are

2009-07-01 @ 00:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0