Bakken & gymkhana

nice dag idag! var som sagt på Bakken med skolan. och det var ju nice, förutom att vi var där 12, fick våra åkband och så, men alla attraktioner öppnade inte förräns halv 2!! så vi gick omkring där, och det ända som var öppet var restaurangerna och kioskena, så det ända vi kunde göra var att äta! haha. och i och med att vi skulle åka hem igen redan klockan 5, så fick alltså bara lite mer än 3 timmar på oss att åka. men hann med det mesta ändå. Bakken är inte så stort. hann även med ett typ spel där man skulle klättra upp för en typ repstege som satt fast högst upp och längst ner, vilket då innebar att den snurrade runt om man hamnade i obalanas. och högst upp fanns det även en stor röd knapp som man skulle trycka på om. haha jag klarade det 1 gång på 2 minuter, och bilderna som Bea tog med min kamera var ju inte vackra!! haha. som jag såg ut! men det var fett kul! kommer nog lägga ut dom här sen nån dag.

jaja. var hemma i Sverige igen vid 7 så pappa körde mig och Bea till stallet och jag red. riktigt roligt. Hade gymkhana och mitt i så bytte lagen hästar med varandra så vi fick deras och dom fick våra, så min Lützen blev ersatt av Chardonnay (Lilla grå, med ett lite lättare namn). men jag & Elin, som jag var i lag med vann med 4-2 haha!! riktigt roligt. sen hem och duscha och chilla lite.

ihh. imorgon är det avslutning. riktigt nice. SOMMARLOV here i come!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0