aktivitet, haha :)

idag har faktiskt varit rätt aktiv. eller ja kommer ha varit det ikväll :)
gick en lång promenad med hunden i förmiddags. gick i typ 1.5 timme eller något. rätt skönt faktiskt.
sen har jag inte gjort så mycket, annars, men nu oc typ 3 minuter, ska jag cykla och träffa Olea i pålsjö, så ska vi springa lite. har faktiskt aldrig sprungit tillsammans med någon sedan jag var mini-liten och sprang med pappa! så det ska bli kul. dessutom har jag inte träffat henne på ett tag, i och med att hon kom hem idag, men i alla fall :)
sen ska jag köra den vanliga träningen med Perellis träningsprogram när jag kommer hem! haha.

ikväll sen blir det ju FRINGE, men jag ska nog faktiskt ta och titta på Robisonfinalen i TV4 play. såg att den fanns kvar så att... jaja. vi får la se :)

puss, nu måste jag byta om :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0