shopping och Bea <3

idag blev det en lång shoppingrunda med mamma på jakt efter en passade födelsedagspresent till pappa! och wuhu! vi hittade! allt vi letade efter. haha. första gången någonsin om vi är klara med hans presenter så tidigt! :) haha.
hittade även ett linne och ett par shorts. riktigt fina :)  jag gillade dom i alla fall och dom kommer bli kalas-bra i Budapest. riktigt varmt är där, har jag förstått. typ 35 grader! :O

jaja. sen på kvällen träffade jag Bea och vi bakade chokladbollar och kollade på Beck. haha. och våra chokladbollar blev faktiskt riktigt bra, särskilt med tanke på vårt senaste försök till att baka!!
"Men Bea!! Det rinner ju" utbrast jag efter att jag börjat skala ett ägg som man gör när det är kokt. fast såklart ät ägget rått, och då känns det ju vääldigt naturligt att det rinner. men det fattade ju inte jag! aja. sjukt roligt hade vi år det. sjukt länge!!
och dessutom glömde vi sockret. haha. och vi bakade marshmellowmuffins!! jaja. men denna gången lyckades vi i alla fall!

så nu ligger jag i min säng och lyssnar på Sommar i P1 med Petra Mede. ganska bra faktiskt. har annars rätt svårt för henne, men detta är bra.
nu ska jag fortsätta.
puss och ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0