såå trött!

igår var nice. :) kollade på Changelin och Revolutionary road, och dom var väl bra. eller ja, Changelin är väldigt bra och den andra som har ett för långt namn för att jag ska orka skriva det, var också bra, men kanske inte riktigt min typ. den handlade ju liksom inte om något särskilt... men men. det var kul att träffa Zara & Olea i alla fall, och nu dröjer det nog ett tag innan vi ses igen :)

men idag började det inget vidare. när jag vaknade var jag minst lika trött som när jag gick och la mig och ville verkligen bara lägga mig igen och sova tills ikväll eller nått. men nä. jag tvingade upp mig själv typ halv 10 eftersom man alltid sover lite för länge på sommaren, och jag vill inte det. så istället la jag mig i soffan och pluggade trafik... höll på att somna då med. men sen kom hunden som en räddande ängel, och ville leka, så då fick man ju ställa upp, och då piggna jag till. haha :) puss på den hunden. <3

näe gott folk, nu ska jag snart gå ut med det lilla kreaturet och sen måste ja fortsätta plugga trafik. inte kul, inte kul.
men men. ha det bäst så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0