la sis.

inte helt ensam idag! wuhu! Andrea jobbar inte idag, så hon får bli mitt sällskap för dagen :D haha. ibland är syskon bra att ha :). haha. vi ska försöka oss på att baka, så vi ska dra och köpa ingredienser om hon vill komma ut från duschen nån gång... -.- typiskt henne.... men men.

och. det blev som jag ville, en dag till på Falsterbo. imorgon drar jag & Andera ner och kollar. Gud vad mycket jag umgås med min syster kom jag och tänka på nu, men men. om vännerna drar, så får man ju ta det som finns kvar.. näe, nu ska jag inte vara sån. man får väl nästan passa på att träffa henne lite nu, i och med att hon dels går på internat och också att hon troligen kommer flytta utomlands när hon tagit studenten nästa år, eller i alla fall flytta hemifrån, så att.

men men, nu blev det massa snack om henne. så nu ska jag dra. ha det bästd<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0