heeelt död!

åh herregud!
Idag skulle ju jag testa springa med HLK-92, och herre gud min skapare.
precis som det var sagt så var det jag och typ 7 45 åriga män som sprang intervaller i pålsjö. men dom var ju liiite med vältränade än jag. gud vad dom kutade på och jag försökt hänga med så gott det gick, men det gick ju inte riktigt lika fort om man säger så.
så nu är jag helt sinnessjukt trött i mina stackars ben. är inte riktigt tränad för det, och inte för den distansen vi sprang i heller. tror det var upp emot en mil av intervaller!

haha. på söndag blir det ingen träning. dels för att dom ska springa 10-20 km, men mest för att vi ska till Falsterbo Horeshow, hihi :) nice.

näe, nu ska jag fortsätta lyssna på sommar i P1 med Måns Zelmerlöw. puss på det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0