festival-fredag

har inte haft tid att sätta mig och skriva om gårdagen förrän nu...
men det var i alla fall sjukt nice!
var på festivalen i kanske 8 timmar igår. haha, så ont hade jag i mina fötter sen! är verkligen inte van att gå så långt på asfalt. och jag hade liksom sneakers med inlägg!
igår hann jag med att kolla på 4 olika spelningar. Darin, Miss Li, Joddla med Siv och Salem al Fakir.  Miss Li var helt klart bäst. och dom som stod jämte oss! haha. sånna typ... jag vet inte... enligt min personliga uppfattning som slags Hippie-aktivist-dansare som höll på oh dansa. och det roliga var ju att först var dom kanske 3 stycken som då kommit tillsammans, men mot slutet var det större delen av mitten klungan som dansade i samma stil som dom till Miss Li. såg enormt roligt ut!!
Träffade massa trevliga människor också! haha. inte hysteriska Vittra-elever, men i alla fall. bland andra Beas typ musik-idol eller nått, haha, Carrs kompis, som vi fortsatte umgås med efter att hon stuckit hem, och Matilda!! det var helt klart det allra roligaste mötet på hur länge som helst!!! WIIIIE!! sjukt kul. har saknat henne ENORMT mycket!! inte träffats på över ett halv år typ!!! galet roligt. :D <3

men men. var hemma sen nån gång vid 1. men det var en rolig kväll :)

Kommentarer
Postat av: beanorling

alltså!!

nu glömde jag vad jag skulle skriva?:P haha

2009-07-26 @ 13:35:13
Postat av: Sofie

haha, du är fan senil din guldfisk! :P

2009-07-26 @ 18:39:15
URL: http://freeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0