Falsterbo Horseshow

Idag så åkte jag då till Falsterbo med mina kära päron, syster och hennes kompis. riktigt nice :D haha. det brukar liksom alltid börja ösregna när vi åker dit, men det var kalas-soligt hela dan. sjukt skönt. träffade Sassa där också efter ett tag, så jag umgicks lite med henne när hon hejjade på Anja som hoppade, och blev 6:a klassen :) trevligt trevligt. Hann handla lite också :) ett par skor och en tröja :D wiie. me like :)

körde i övrigt lite moppe idag också haha. men det gick faktiskt rätt bra :D om jag får säga det själv, haha :) så imorgon är det prov och uppkörning. aaah! kommer dö, men det ska nog gå bra. måste plugga ännu mer nu ikväll, men har faktiskt läst allt i "Du och jag i trafiken" och håller på att läsa EU-moped. så det ska nog bli great! hihi.

Ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: Yazmina

Sv: Ja, och dem är sköna också! :) Men tack!

2009-07-12 @ 22:31:32
URL: http://yazminaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0