men åh!

okej. igår skrev jag ett helt sjukt långt inlägg om Sky och allt kring det, men så skulle jag ladda upp en bild till det så försvann texten och jag hade kopierat den om ut  fall att, men den gick inte att klistra in. grymt irriterande!! men men. kommer nog inte bli ett lika långt och djupt inlägg idag för jag har ont i mit huvud och orkar inte riktgt tänka. gårdagen var ändå ganska bra. Liberton var ganska duktig, och jag hittade lite ny bra musik. Michael Bolton. speciellt How am I suppose to live without you. den beskriver exakt min situation och vad jag känner just nu. känns grymt bra att någon redan skirvit ner det så att jag slipper ha pressen på mig att göra det. haha. idag är en så extremt tråkig dag, för det är helt grått ute, det är skola imorgon, jag är lite halvsjuk, humöret är inte det bästa och jag har ingenting att göra. men men, sånna dagar måte ju också fnnas för att man ska kunna uppskatta de bra dagarna. fast just nu känns de sm om det var ett bra tag sen jag hade en rikigt bra dag. eller så känns de bara så just nu för att framtiden inte ser så ljus ut. förrutom att vi ska utomlands runt påsklovet. troligen veckan 15/16. och det ska bir härligt härligt!! jag längtar redan. fast det är svår att hitta nånstas som det är varmt i april, men vi får väl åka tll typ Thailand elr. något, haha näe, men jag vet inte vart vi ska åka och ärligt talat bryr jag mig inte! bara är är varmt! haha nu ska jag titta på lite Let's dance klipp för dom har jag inte hunnit titta på än :) ha det bra <3







Kommentarer
Postat av: matilda :D

jag läser din blogg sofie :D:D <3333

2009-01-18 @ 20:58:17
URL: http://emelysflikkah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0