jag älskar dig!

jag avskyr verkligen tanken på att sky ska säljas och just nu är det, det ända jag kan tänka på. jag vill inte ens veta hur det kommer gå i skolan imorgon. jag kommer inte kunna fokusera alls och inte något gjort och ja... jag känner just nu att jag inte har kontrol på nånting. jag glömmer massa viktiga saker, så som saker vi skulle göra i skolan och tappar alltid koncentrationen och tankarna flyter iväg till någon annanstans. det är hemskt! jag vill bara att allt ska komma tillbaka till 2007, då var allting bra. visst, jag visste inte att Ofelia fanns, kisken var ganska hemsk och vi tappade kontakten med Matida, men jag hade mina närmsta vänner, vi red tsm på våra älskade ponnyer och hade det bra. Jag & Sky hade vår bragd tid och allt gick super! usch... jag vill verkligen tillbaka. jag vill ha en tidsmaskin så jag kan åka tillbaka i tiden och återuppleva allt som varit. jag vill det fruktansvärt mycket... men nu ska jag sova.. go'natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0