ingen rubrik

fick skjuts av min ömma moder till stallet idag haha, pallade nt cykla haha :) jobbade lite halvt med Carro ett tag sen ner en sväng mellan varen och pussa på bebis <3 blev lite kul sen när jag väntade på att mamma skulle hämta mig, så satt jag i kiosken med Bea så sa hon: Vet du? Jag har hittat en järnbit i min sko? Sofie: VA?! har du hittat din hjärna??  haha BIG asgarv på det. haha sen det nån hade sagt till Olivia "Fan vad mycket du väger för att vara så smal?" haha. det blev lite flummigt. sen hem kolla Let's Dance. Blondinbella åkte ut. jajja. jag tkte Kitty kunde åkt ut, men det spelar kanske ngen roll.. jajja, nu ska & Bea diskutera vad vi ska göra imorgon. ha det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0