Helsingborg 09.01.30

skola idag. kom äntligen igång igen med det vanliga schemat! haha niice, så det blev lite kp:n och sånt. sen hem, och gå med hunden. puss  på henne för att hon typ är jättesöt (A). sen upp till stallet med Olea och jobba för Carro. lite segt, men roligt när man hade sällskap, haha. det blev aningen jätteflummigt när jag skulle ta sånna små godisar till Malin och hon skulle ha 40 stycken. jag typ bröt ihop och började asgarva åt verkligen ingenting, men det var ju roligt.. tror jag, haha. dansade även lite med Olea, det vi lärde oss igår  och tro det eller ej, men vi kom ihåg det, haha. sen hem, käka MC och kolla Let's Dance. Morgan ägde fan ut alla!! 10x4 i 4:de programmet!! :O sjuuukt bra. hejja nog på han & Laila nu när Magdalena är ute... det är typ nån sån förbannelse över Let's Dance 2009. först skadade sig ju Laila och kunde typ inte gå eller nått, sen fick Mojje hjärtinfarkt, förra veckan var det influensaepedimi (?) och en av dansarna hade aldrig varit så sjuk i hela sitt liv, och nu får Magdalena Graaf en blödning på hjärnan! jajja, that's life eller nått...
Förresten är vår resa helt bokad, och alla har fått ledigt, så den andra april, drar jag till EGYPTEN!!!!  BIG kiss på det. haha, lääängtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0