Helsingborg 09.01.28

försov mig i morse och så men hann i tid till skolan med 1 minutsmargnal och en sen lärare haha :) samma dåliga uppättning lärare idag, men det var bara bra för då behöver inte jag redovisa min SO förrän på tisdag nästa vecka istället för på måndag , haha :) det var så fult innan. för jag satt på svenskan helt själv och gjorde läförståelsen på steg 29. så gjorde jag dom frågorna som är om själv texten men sen när jag blev tvugen att dela med mig av mina åsikter och om vad vad jag själv tyckte så blev det helt plötsligt väääldigt svårt så jag frågade en lärare, men hon visste inte och då tänkte jag att jag skulle fråga läraren som hade steget. men så tog det typ 65 tusen år innan hon kom, och så hjälpte hon mig, men så hade hon inte läst den själv så hon visste inte, så hon bara: men jag ska läsa den så kommer jag sen. och där satt jag och inte hade något vettigt att göra, så jag läste. så gick det typ 40 min, sen kom hon igen och förklarade första delen av novellen, men det var den biten jag hade föstått, så gick hon igen och jag fortsatte läsa, så kom hon igen typ kvart - 20i tolv och då har vi lunch. så föröskte hon få mig och föstå,. och då fatta hon själv inte frågorna så hon prata med den andra läraren som fösökte hjälpa mig och kom fram till: Skit i det! gör inte dom tills vi vet svaren! haha lite fult, men jag hann nästan läsa ut hela min bok. och det är så hemskt, för nu när jag läst den, så har jag fått Magdalena Graaf som min favorit i Let´s Dance, men hon har fått en blödning i huvudet så hon ska inte vara med!!!! JAG DAMPAR SÖNDER!!!!! bajs på det. då får jag väl hejja på den blonda bimbon i mitten (Laila Bagge) eller nått.... -.- eller Niklas & Jeanette. ajja. skit samma. nu ska jag snart åka upp och jobba sen ska jag riiida. puss på det, fast jag känner egentligen inte för det alls men skit i det det blir säkert roligt. ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: Carro

snälla gör stycke indelning :P det är jobbigt att läsa :P

2009-01-28 @ 21:37:47
URL: http://ssoldiiers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0