Helsingborg 09.01.27

jag borde verkigen skaffa andra rubriker, men kommer inte på något bättre än dagens datum & stad. idag var det halvt kaos på skolan då vi hade 14 lärare på ca 450 elever. haha trevligt för dom ju, så vi fick inte redovisa vår debatt idag iheller. men imorgon fr vi be en stilla bön att fler lärare är tillbaka så att vi kan gå på det sem. som är för 28+30. så, det var lite drygt i skolan och jag längtade efter att sätta mig i soffan med en filt och typ världens bästa bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" av Magadelna Graaf. vet nt om jag skrev detta igår, men isåfall. SORRY! haha. men det hann man ju icke med. det avr att skynda sig hem och ta ut hunden en runda, sen till vårdcentralen och ta sån spruta. sista nu. haha Sofie goes vaccinerad. sen fick mamma köra vidare mig till stan där man träffade sina underbara vänner. bajs. dom ska till Grekland i sommar, men eftersom att vi ska iväg i påsk så får inte jag följa med dom, och det suger hårt kan jag meddela. blev i alla fall fika på Waynes idag igen. eller jag fikade nt, käkade grillad panini med ost, kycking och pesto.fett nice. och sen våldgästa Gina Tricot & H&M. as always. aå nu sitter jag här och ska typ sova om ett tag.



Jag tror att jag har blivit sjukt stressad. i helgen så gjorde jag sånt test på ifrom.se och så stod det att jagvar mycket stressad, men man vet ju aldrig med sånna tester. Men så nu, så har jag börjat spänna käken hela tiden när jag pratar och så och jag spänner upp axlarna väldigt ofta, och Olea & Zara sa att det berodde på stress, och jag kan tänka mig det, Fast jag fattar inte varför jag är stressad. Har inget jobbigt alls i skolan, inga större personlia problem, och jag har till och med slutat vara helt hyper hela tiden över att Sky ska säljas. men jag vet inte. jag får väl tugga tuggummi 24/7 elr. ngt för då kan jag inte spänna käken haha. men jag vet inte. men ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0