Helsingborg 09.01.22

gick till skolan idag trots att jag inte är helt frisk. orkade verkligen inte ligga hemma och glo på tv i 24 timmar en dag till!! lite segt i skolan men ite kul på svenskan, när jag & Bea var lite inaktiva. haha, när en lärare frågade vad vi gjorde, svarade Bea, jag tänker på 25:an, men jag är på 22-24. så gav läraren Bea en läsförståelse, men Bea pallade ändå inte jobba, så hon gjorde typ 2 frågor, sen efter ett ganska långt tag typ 45 min, så kom samma lärare tillbaka och frågade hur det gick och Bea svarar: sådär, jag har gjort 2 frågor, men jag orkar inte göra den. haha och istället för att säga som normala lärare skulle sagt, typ: du måste komma igång med det, ska jag hjälpa dig? eller nått sånt så säger hon: okej, men du har i alla fall gjort det och det är ju bättre än att tänka på 25. och sen gick hon. man bara: va FAN? haha men det är ju kunskapsskolan det. även kallad särskola :) haha. ingen träning idag heller. börjar känna mig äckligt fet. jag äter mer än jag förbränner. längtar tll ljusare tider när man kan gå ut och gå efter stallet med Olea. det avr fett mysigt och bra :) usch. jag umgås typ inte med Olea längre, fast öän vi går i samma klass och allt sånt. saknar henne <3 och sen är det bajs på att vi inte kan träffas den 31-1. det är dressyrtävling den 1:a i och med att Olea är med i US nu måste hon vara där typ 8 och eftersom att vi brukar lägga oss vid 5 så känns det lite dumt och sen vi ska tävla också... det var länge sen vi träffades nu alla tre. Sofie, Zara & Olea. vi är bäst!! så är det!! <3 puss på er tjejer! ni betyder <3wiie <3.Sofie, Olea & Zara i hamnen i HBG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0