Helsingborg 09.01.20

Idag blev det skola :) mådde sjutk mycket bättre och så. haha lite kul på första lektionen så hade jag & Bea planerat in matte ws (workshop), men så såg vi att Steven hade kp (komunikationspass) på st. 21-22 och det var Bea's steg och jag behövde repetera så vi tänkte gå in, men så kommer Annika Falck och säger att hon behöver rummet,och hon har fler elever så vi joinar dom ner till konf. rummet och det är då 4 elever och 1 lärare. Läraren går först sen går vi som ankungar efter hnom på rad, en och en. så sjukt kul ut! verkligen som "särklass på utflykt" det enda som saknades var det här bandet som man ska hålla i så att ingen kommer bort, haha :) fattade i och för sig ingenting på det kp:t men skit i det :D sen lite eng. med Bea sen matte kp IGEN, dock för mitt steg denna gången 25. det skulle börja 11, och typ kvart över hade läraren fortfarande inte kommit och jag var helt själv, så jag frågade Steven som kom in och skulle hjälpa nån om det inte skulle vara kp, men nä, då hade hon glömt bort det... tack för det, haha. gjorde sen Nationella i eng. träning efter lunch, gick typ asdåligt, men skit i det :) sen SO-föreläsning om Privatekonomi eller nått sånt. jag fattar verkigen ingenting av den kursen vi läser nu. hanlar typ om ekonomi och boendeformer och sen ska vi redovisa nånting på seminaruim nästa vecka, men jag vet inte vad och sen ska vi ha hemkunskaps prov nästa vecka och vi har inte fått nånting att plugga på... men men. får snacka med Alice & Camilla nån gång :) haha. stannade kvar och hade PH sen. trevligt trevligt. sen ner på stan med Zara & Olea. fikade på Waynes och hade en faktiskt seriös diskusion om yttrandefriheten. niiice, i like my friends. a lot. sen in en sväng på BOKIA. köpte Sagan om Gudagåvora: Drakens Ö grymt bra. har läst den typ 3 ggr innan, men den är sjukt bra! sen i lite på Gina och prova kläder som vanligt.

fick bli en helt sjukt bra bild på mig.. hrm...

åh. imorgon mste jag verkligen fota Sky. måste ha bra bilder på henne innan hon åker! Åh, jag vill verkligen inte att hon ska åka. det är som att ens pokjvän dör eller flyttar för långt bort, efter en relation på 5 ÅR!!! helt sjukt vad jag kommer sakna henne när hon åker.jag älskar henne. mest av allt. allt det här får mig att tänka på Ofelia så sjukt mycket. hon betydde verkligen extremt mycket för mig och min utveckling just då. et var liksom hon som fick mig att tycka om, eller i alla fall acceptera det faktum attjag ar tvugen att rida stor häst och när hon åkte kändes det ärligt talat just värdelöst. men sen kom ju Liberton, och nu är ha min baby, men jag skulle inte bi försånad om Åsa sålde honom också. han är ju lite dampig så att. och åker han vet i fan vad jag gör... då köper jag honom!! usch.. hemska tanke..måste tänka på nått trevligare. VI SKA UTOMLANDS SNART!!  haha, hela vintern har jag längata bort till sol och värme och runt påsk åker vi nånstans. jag vet inte, men jag har fått nån sån "thing" på att jag vill till Brasilien(!) av ställen på hela jorden! men men får se var vi hamnar. ha det bäst i alla fall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0