Helsingborg 09.01.19

sovmorgon idag, började inte skolan förrän 9. mådde sjukt illa hela samligen och eftersom att jag inte ätit någon frukost drog jag med mig Bea ner på Aten och köpte en bulle. illamåendet försvann då, i viss grad, och istället fick jag sjukt jävla ont i "övre magen" eller vad fan man ska kalla det, så efter några försök at fouksera på deatten, gick jag till Lidija och sa att jag inte mådde bra, så jag stack hem. låg sen i soffan under en filt och kollade på talkshows halva dagen. åt lite, men fick ont i magen igen, och la mig och kolla mer på tv. sen runt 3 började jag piggna till lite, och illamåendet och den värsta magsmärtan var borta. men jag hade ont i huvudet och det var liksom som ett tryck över mellangärdet (där precis mellan revbenen, jag vet inte vad det kallas), men jag gich ut med hunden en sväng och det gjorde under för huvudet kan jag lova! tränade inte idag då, ofc. utan kollade ännu lite mer på tv. sen vid 6 lyckades jag faktiskt äta, och sure, jag mådde illa och fick ont i magen, men det gick över på 1 timme ungefär så det bir nog skola imorgon. fast vi kan ändå inte hålla vår debatt för Julia var också sjuk idag och då har inte vi hunnit öva ordentligt, så vi tar nog det nästa vecka istället. men. nu ska jag snart sova och lyssna på "På minuten" sjukt roligt radioprogram (P1 måndagar 23.30). asgarvar varje gång. sen är det kanske "Kropp & Själ" eller så är det imorgon. det var i alla fall sjukt intressant förra veckan. det handlade om sorg... ha det bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0