hästflås...

nu har jag kommit hem från stallet och hela den biten. jobbad först, och sen kom Carro & Olea så jag var inte helt lonely. förresten sa min mamma till mig innan att dom hade reserverat resa till i påsk till Hurgada, Egypten. sjukt nice om vi åker dit. jajja, sen rida och så. gick verkligen jättedåligt. jag hade ingen ork alls att rida och en i min grupp sa att jag flåsade mer än hästen samtidigt som jag red.., Sofie goes häsflås haha. men men tur att Lützen är så jävla bäst så att han hoppa ändå, för det mesta för det var ta mig fan mer tur än skicklighet att vi tog oss runt banan, sen skyndade jag mig hem så mycket jag kunde och tittade på nästan hela "Made in Sweden" fast det var inte så bra idag, men skit samma. nu ska jag nog snart sova eller nått. <3 ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0