dansa salsa...?

nu har jag varit och träffat mina fiina vänner, kollade på Step up 2: The streets. bra, men ettan är nog bätre, tror jag. i alla fall är vi tre sjukt dansinspirerade just nu. dels Let's Dance, dels att vi lärde oss dansa lite i skolan, och dels för a jag har saknat friståendet grymt mycket sen jag slutade på gymnastiken. haha Olea kunde typ stegen i salsa, så dansa hon med mig, och hon är typ 1.55 och jag är typ 1.70 och jag hängde inte med alls. hon gick åt ett håll, jag kom efter ett tag och föröskte lite tafatt göra likadana steg som hon.. dock misslyckades vi grymt mycket. men i funderar på att föröska börja träna dans, för det är hur kul som helst att dansa. men vi får se hur det blir med den saken, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0