a part of my life...

jag har kommit på hur sjukt mycket musik betyder för mig. Det är ett helt sjukt bra sätt att få ut sina känslor på... och man behöver inte skriva själv, för det finns ju redan folk som har skrivit sanslöst bra låtar. Lyssnar just i detta nu på For the Sun - Amanda Jenssen (IDOL-Amanda) och det är sjukt mycket minnen med den... men relaterar så lätt till musik med bra text. som how am i suppose to live without you. det var exakt så jag kände när jag fått veta att Sky skulle säljas och det var sån timing så det var nästan läskigt... och sen världens bästa låt: End of the road - Boyz II men. Jag älskar verkligen den. ville bara få det ur mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0