sweet saturday :)

äntligen rida igen. det var ingen ridning i onsdags, så har inte ridit på heela långa veckan. i alla fall så slapp på Talisman idag. puh!! Fick istället Eros, och det gick riktigt bra, faktiskt. men jag saknar ändå min Liberton haha, puss på han för han är typ sööööt <3

nu sitter jag här, och borde packa tills ikväll, när jag ska träffa mina kära vänner, men jag orkar inte. fast i och för sig, jag skulle messa Olea när jag var klar, så jag kanske borde se till och bli klar, men vi skulle nog ändå inte käka förrän vid 7, så rent tektiskt sett har jag gott om tid på mig, haha :).

Jag gillar verkligen lastfm.se, och kan rekomendera den till alla som inte vill ladda ner musik olagligt, men ändå kunna lyssna på datan gratis. Man kan leta upp hur mycket låtar som helst, lägga till dom i sitt bibliotek och sen är det bara att spela bibliotekt. det enda du behöver göra är att bli medlem , och det kostar ingenting, och dom rekomenderar till och emd artister till dig, när du lagt till lite musik, ett alldeles utmärkt sätt att upptäcka ny musik och nya band på :)

har inte laddat upp nån bild på länge, så det får avsluta mitt lilla lördagsinlägg. ha det bäst och puss på er <3

ja... käldprovning på vårt sätt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.spotify.com är MYCKET bättre!! Jag lovar:)



/Du vet inte vem det är haha

2009-02-25 @ 22:26:33
Postat av: Samma som Ovan

Säg till ifall du vill ha en invite så blir spotify gratis:)

2009-02-25 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0