sista lovdagen...

idag tog Sofie sig själv i kragen och städade på sitt skrivbord. Man kunde liksom inte längre se själva bordet under allt som låg där, så jag kände lite grann att det började bli dags, haha :)
Med det gjort, drog jag först till biblioteket och lämnade mina böcker, vidare till HÖÖKS och köpte vantar till min prao på Bollerup nästa vecka, och sen till stallet där jag träffade mina underbara vänner Zara & Olea. nice nice, vi fikade och flummade. Det är typ det vi är bäst på <3. haha, min och Zaras brottning och sen min och Oleas dåliga fredagshumor är fan lätt bäst! älskar er <3 Anna Grund har inget djup!!! haha OMG, såå kul!! haha :) vår humor är lite utflippad på frdagarna. wear a chair!

okej! nog och vår sjuka humor. cyklade sen hem med Olea, och det var liite självmordsförsök över det i och med att det är halt och snö ute, och vi är kabske inte bäst i världen på att cykla om man säger så, men vi trillade inte och dog inte, så målet är väl uppnått eller så :) haha. sen blev det Let's Dance för hela slanten. alltid trevligt :) tur att det finns, när IDOL inte sänds längre. saknar det mest och längatr döden till nästa säsong!! haha,  Madde ska söka. får väl se hur det går. förresten ska jag nog försöka tvinga Carro att söka också.. hon är ganska duktig :). i alla fall är Madde den grisen i Egypten nu, men när vi ska dit är det myyycket varmare än nu, så HA Ha !! nä, jag skojja bara. nu måste jag skynda  mig för nu börjar Let's Dance börjar igen!! ha det bäst och puss på varandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0