såå störigt!

allt bara irriterar mig just nu. sen igår natt har jag letat på lastfm.se efter 45 låtar av 15 olika artister så att jag ska kunna spela dom i ett blandband (typ spellista). så nu, ganska nyss, blev jag äntigen klar, och klickar "Spela detta blandband". men näe! då är det en sån köptjänst! och det har inte stått nånstans, så det gick inte att spela. sen segar sig min data tydligen vääääldigt mycket pga. lastfm, så jag unde typ inte komma in på bloggen, och sen bara för att jävlas hostar ag som en jubelidiot heeeela tiden!! var tvugen att klaga lite, ber om ursäkt för det, haha :)

Dagen idag var annars ganska seg. åkte upp till Laholm vid 1 och firade min farfar som fyllde år i veckan. träffade hela tjocka släkten, och typ alla i min släkt fyller år i Februari . min kusin förra veckan, min farfar denna veckan, sen nästa så fyller min pappas kusin och min faster år! många kalas bir det, men jag orkar (förlåt alla) inte gå på nått mer så.. sry. men nu ska jag nog knarka lite hosttabletter eller nått, haha ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0