ridlärare och torr humor!

eftersom att det är lördag idag, innebar det ridning och jobb för min del. Ridningen gick helty okej, fick min bebishäst Liberton och han gick väl som han skulle mer eller mindre. Men snälla nån. jag får rejäla ryck på min hemska ridlärare! Jag tycker verkligen illa om henne!! Hon är så.... jag vet inte hur jag ska berskriva det. men vi gör helt fucked up övningar som inte ger någonting varken för hästarna eller ryttarna, och övningara är hur konstiga som helslt och har sälla med varandra att göra, även om vi gör det på samma lektion. sen måste man verkligen dra all hjälp ur henne istället för att hon hjälper dig automatiskt, och dessutom litar jag inte pål att det hon säger stämmer utan bara liksom "yeah, right!" Jag vill verkligen byta till Carros gruup på fredagar, men då måsta jag fråga m in nuvarande ridlärare, och jag tvivlar på att hon kommer låta mig gå i den, fast än jag inte får ut något av min lektion... måste väl stå ut eller nått...

I alla fall, nog tjatat om jobbiga ridlärare. efter ridningen blev det jobb med Olea, zara & Emmy i kiosken, så vi bredde upp allting till gymnasieshowen som var ikväll, och när jag & Olea duschat och så kom Sandra och vi stod hela showen. trevligt trevligt. verkasde vara en riktigt bra show, synd att man missade den... men men. vår humor var inte bara låg och torr mot slutet, den låg verkligen på minus nivå. och humorn var verkligen bokstavligen torr, eftersom att Sandra hade jättetorra läppar/händer och så. så böev det att Sandra var en "dryball" (torrboll) och att jag skulle torka på borden och hon skulle torka på golvet där inne. vi skulle städa alltså, men tänk er i sen situationen att man nyss garvsat åt att hon var torr och så säger hon det. Jag skrattade så att jag höll på att dö. sjukt kul. haha :) sen cykla hem med Olea och in om Maxi ofc. köpte en ny suduko bok och Kim Novcak badade aldrig i genesarens sjö på bok. älskade filmen så har nog  ganska höga förväntningar på boken :) ha det bäst, nu ska jag kolla vem som gick vidare i Meldifestivalen! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0