onsdaaag :)

lite halvt seg dag idag. fick äntligen redovisat vår debatt i svenskan, men bara för att jävlas då, så gick deet rent ut sagt åt helvete. jag var så sjukt nervös så mina en skakade under bordet och jag darrade as as mycket på rösten när jag pratade. och jag brukar ändå tycka det är ganska roligt att få prata lite :) vi klarade i alla fall det muntliga, men den planerade delen, gick särme. inte för att jag vet vad läraren menade med "den planerade delen" men det lär jag väl märka om det står VG eller MVG i EDS;n sen.... sen förstörde det typ min dag eller nått. i alla fall skoladagen.. f eftermiddafs rasten var lite kul när jag, Christian och Martin försökte brcäka varandra i vem som hade rest längst och slutade med vem som hade varit längst i Helsingborg och tog hela konversationen baklänges. haha fett niice :) sen hem sen kort stund och sen upp till ridhuset och jobba. jag & Olea hade lite damp nmen det är okcås rooligt. sen riiida. gick ganska bra, men min pålle stanna. haha bad boy! näe, men han är sööt. puss på han, och ha det bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0