men snälla nån!!

Herregud vilket tjat det var om Laila & Niclas romans i kvällens program av Let's Dance!! Låt dom vara för fan! ursäkta språket! Hela veckan har kvällspressen har varit på dom sjukt mycket dom senaste dagarna och pressat dom på information, och nu på direktsändningen, när dom dessutom måste fokusera på dansen, tas deras förhållande upp X-antal gånger och dom verkar ju inte direkt bekväma i det om man säger så! Är dom kära, låt dom vara det. Dom lär väl erkänna det NÅN gång om det nu varar länge, vilker andra Let's Dance par har gjort. Exempelvid Tony Richardsson, som förra året dansade med Annaika Sjöö (som i år dansar med Magnus Samuelsson), ska enligt Aftonbladet ha barn, och Martin & Cecilia som vann år 2007 blev ju ett par och vad jag vet är dom fortfarande tillsammans.

Enligt min åsikt, dock, så passar inte Bagge och Wahlgren alls tillsammans. Laila är liksom på en helt annan nivå än Niclas. Hon är mer (förlåt för detta, men jag hitta inte rätt ord) proffsionell än Niclas i och med den imagen som hon har byggt upp, medans Niclas känns lite mer trygg och barnsäker om man säger så. menmen. Tycker dom om varandra så... I krig och kärlek är ju allt tillåtet. Jag har bara fått en lite "ful" tanke om detta skulle leda till något större...  För att Laila sa i en intervju i sammanhang med IDOL och hennes efternamn (Laila tog efternamnet Bagge när hon gifte sig med Anders Bagge och har fortfarande inte bytt tillbaka), och sa då till TV4 att "Den dagen jag får ett frieri, då byter jag!" Tänk vad konstigt det skulle låta Laila Wahlgren. haha, men man vänjer sig väl.
I alla fall tycker jag det var sjukt fel av Tv4 att ge så många pikar till paret istället för att lägga fouks på det som programmet egntligen handlar om. dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0