lite gladare :)

haha, allt som jag var så sur på innan har försvunnit :) Jag har slutat hosta (tabletterna verkar för fullt, haha), spelbiblioteket på lastfm funkar ganska bra och datan funkar som den ska igen :)
i ett tidigare inlägg klagade jag på att jag inte kollar vilket betyg jag fått på HKK:n & SO;n, men nu kom jag på att det är själva kunskapsporten som inte funkar hemifrån, så jag klickade in mig på EDS:n och scrollade sjukt nervöst ner till JAG 6 (eller nått) och kollade betygen. MVG!! :D såååå skönt! var sjukt nervös på SO redovisningen och jag kunde inte en av MVG frågorna på SO provet, men det gick tydligen bra ändå. sååå skönt. lovet är räddat, haha :) men jag kuden inte hålla mig ifrån att plugga så nu sitter jag och skriver en tankekarta till min novell på steg 30 i svenska. den kommer bli grymt bra!! haha, med lite tur ;). den ska heta "Hänga Gubbe" och handla om några barn som hittar en gammal man som dött naturligt, men bara för att testa arrangerrar de så att det ser ut som att han blivit hängd. haha, lite fånig, men jag kom inte på nått annat. nu ska jag fortsätta lyssna på massa bra musik och skriva novell. Ha det bra gott folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0